? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 9, 2010

DETECTIVE CONAN


pasal kengkawan

ape yang aku tuls semuanye untuk kakak aku.dia nak tau perkembangan aku......cite terbaru!!aku kecik hati dengan kengkawan aku pasal....berbelah hati nak tulis.dahla semalam gaduh dengan am.tulah am cepat sangat merajuk.sape am?ala...budak yang ajak aku couple.aku rase la kan dia tu dah anggap aku ni makwe dia.aku tak mengaku lagi dia pakwe aku!dan kalau boleh aku nak ikut saranan kakak aku supaya jangan couple@anti couple tapi tak sampai hati nak ckap kat dia aku tak nak couple dengan dia.aagak-agak la KZ tak kasi aku couple sebab dia belum ada pakwe kot heheheheheh.marah la dia kalau baca blog aku ni.pasal pe.sebenarnye tak nak tulis tapi KZ mesti nak tau.tadi dia jumpa buku karangan aku!!!lagi best..aku dah jumpa dah buku rujukan agama aku!!!!!!dah melompat dah tadi!!!!.k lah nak chow dulu.SAYONARA!!!!