? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 26, 2010

cerita gempak

cite ni tak de lah gempak sangat...senamrobik???kalah...takpe,tahun depan cuba lagi,gambate kudasai!!!!!!.sekarang ictl tapi bebas wat ape-ape je,.baik tak cikgu liyana?baik acam aku kan????hehehehe.dah nak pekse!takutnye!menyampahnye!eiii!geramnye!baru nak rileks,dah nak kena perah otak balik.penat.kz...ok....masa die call,aku cakap arr yg aku kecik hati dengan kengkawan...barulah lega,takyah simpan-simpan lagi.hah!berat badan naik sekilo!53 kilo!ok lah tuu...fatin cakap aku tinggi so tak nampak sangat yang aku ni 'gemuk'.hariz pulak nyindir,taulah die tu slim!.chow k....dada.assalamualaikum!

Wednesday, July 14, 2010

juara

sepanyol menang...happynye...putus dengan pakwe tapi aku rase lega...kz call ckp dy ada latihan menembak..lupe nak cakap.aku dah tahu kereta hyundai accent macamne.sekian lame aku mencari.nombor baru....nombor 15.ok lah tuuuu.belajar dengan teacher ee.oklah even kekadang tak.hehehe.k...chow!daa.salam