? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 21, 2011

'pailang?,"

aku nak tahulah apa maksud pailang tu....syahnaz kata ketua...haziq kata ketua gangster walau apa pun maksudnya tapi aku tak suka...kan bagus kalau panggil je nama aku,bukan susah pun...MAI...hah!mana lagi panjang...mai ke pailang...saja je nak wat tambah dosa aku marah2.tak baik tau....aku kecik hati sangat...tahulah aku ganas tapi sampai hati panggil aku pailang....aku pun perempuan jugak...kekadang kat kelas aku tengok alap tu tegur lai...yanie n fara je...aku yang ada kat situ dia tak tegur pun..bukan aku ni terhegeh-hegeh just aku nak rasa aku wujud kat situ.okeylah kalau diorang nak panggil aku pailang tapi just sesama mereka sudah...jangan sampai aku dengar...akit hati tau!!!!

0 comments: