C.Y.D(Chase your dream)

Assalamualaikum dan salam satu blogger sekalian.Pagi-pagi hening sunyi sepi ini(ada je bunyi mesin rumput sebenarnya),saya pun menulis entri ...lagi.Ambil mood sebelum memulakan hari yang entah apa-apa.(sbb dah nak dekat final presentation)

Okey...hari ini aku nak cerita pasal satu program yang aku join iaitu C.Y.D..Program ini ialah program anjuran kelab Fasilitator.Mesti korang rasa cam...apalah aku ni,tgh sibuksibuk belajar pun sempat lagi nak join itu ini,wellll....takkan nak terperap dalam studio je uolls...cergaskan diri tu sikit,jap g kau nak cerita apa kat anak cucu kau pasal kehidupan universiti kau..."er,atuk dulu kat u duduk studio je,"/Cer kalau kau join macam-macam,"Ha!atuk dulu pergi sini,pergi sana,buat itu,buat ini,"..kannnnn...hehe.

Ehh,,,tersasar pula.Okey,kelab ni atau aku lagi senang panggil U-Fasi adalah kelab di mana kita menjadi fasilitator kepada budak-budak sekolah menengah yag f4 n f5.Aku baru first time join, Kami ke sekolah Maahad Al-Imam Shafiee.

aktiviti yang pertama.I am sorry guys,belanja gambar,aktiviti ini adalah daripada modul U-Fasi yang disediakan penasihat sendiri





Malu nak kata lah kan....tapi i yang conduct aktiviti ni..hehehehe.Kekok sikitlah...even biasa cakap depan oran tetapi nak cakap dengan budak-budak sekolah ni ada caranya...malu juga.Plus bila aku cakap tetiba korang boleh rasa cam kat majlis dengan kehdiran perdana menteri.Hahahahahah


HARI KEDUA...



 of course lah start dengan riadah kan.Selepas solat subuh berjemaah...



 Barisan abang-abang fasi pingitan.Hahahahahaha



Ikatlah belon dan bersedialah untuk dipecahkan!(Malu nak cakap tetapi i awal-awal dah diqualified)hahahahahaah


 Sewonok tolak-tolak kerusi.Acam beselah,kerusi beracun di pagi hari!
 Semangat adik-adik ni main.
 saya pun join juga tapi bagi can adik-adik menang..hehehehe




Semi -final...


Aktiviti sepanjang hari kedua...































Persediaan untuk malam kebudayaan...











Malam kebudayaan...










































































HARI KETIGA(LAST DAY.huhuhu)










Riadah kami bersama untuk hari terakhir
sob...sob



















Akiviti terakhir,mentor mentee.






















Majlis penutup dan penyampaian hadiah...


Project Manager memberi ucapan,sepatah dua kata...




Guru merasmikan majlis penutup program C.Y.D kami

























 Kena denda,baju tak tight in...hahahahahaha.










Bersama adik-adik sekumpulan saya.

begitulah ceritanya,di akhir seperti biasa saya akan cakap,penat tetapi gembira.Adik-adik sekalian,belajar rajin-rajin.Semua ilmu yang kami dah berikan harap digunakna sebaik mungkin.Ini adalah kenangan yang tak mungkin akan akak lupakan sepanjang akak di perak

So..salam,sayonara and daaaa....

Comments

Popular Posts