? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 30, 2013

hari gerko....

salam sume..hehehe..oke ni cite terbaru pasal hari gerko sekolah aku....aku jaga gerai bm....PERBAYU...stand for...Persatuan Bahasa Melayu....aku sampai lambat tetapi telah dikejutkan dengan satu tragedi...syahnaz tertumpahkan air mata kucing.maybe tangan dia dia sakit kot...dia angkat meja dari kantin petang semalmnyer.......dengan bekas2 sekali pecah...kesudahannyer..tak jual air mata kucing,air teh bunga je.pastu dah siang sikit...semua ahli gerai kawad kaki,tinggal aku,syahnaz n cg je...jd tak cukup tangan lah kitorang.budak2 mintak float...aku pegang cawan tapi tengok syahnaz..syahnaz pn tengok aku....uper2nyer...oh!nak wat float kena letak air batu....hahahahah..masing2 dah blank!.....sibuk tetapi gembira...aku rasa hari itulah aku n syahnaz dapat bekerjasama dengan baik...hahahaha.....penat tetapi gembira sebab jualan...Alhamdulillah.dah akhir...jualan jadi murah sebab masing nak habiskan jualan.sampai roti john jd 2 seringgit.hahahaha....tapi kitorang dapat KUPON PALSU!,,,ya ALLAH...sampai hati diorang kan...gerai kitorang yang paling banyak dapat kupon palsu...sampai RM20++ gitulah.geram betul tapi tak leh wat pape.redha je lah.k r aq chow!salam n sayonara

p/s:jumpa di warkah berlagu pilu akan datang

0 comments: