? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 30, 2013

NILAM 2013...(dh berbulan jugak)

salm..urm baru nak cite...MALUNYER...huhuhuhu.aku pergi nilam denagn hati yang berat..meninggalkan geng pantun...aku gerak k BTPNJ malm...sebab lw pergi esok pagi..tkut tak sempat......sampai terus lah  terbang ke dreamland..hehehehe.bilik ok cuma uper2nyer kat aras aku tu...bilik aku je yg takde air cond....hehehehe
esok pg...jmpe kwn2 baru yg aku tahu diorang pun meninggalakn omething untuk ke nilam...cam aku tinggalkan pantun tp diorang cakap diorang pilih nilam tp aku pilih pantun.....isk3.petang g jln2....pergi perpustakaan awam johor untuk cari maklumat.then balik pergi legoland tp luar jelah.disebabkan hujan...tak sempat pergi hello kitty.ni gambar aku di luar legoland.

tapi kureng nyer nilam ni...makan tak jaga...bygkan lunch pukul 12:30....terus makan malam pukul 6:30 petang..tak de minum petang...sarapan bagi kuih jerk!kebulur aku kat sana....
anyway...aku tak menang pun nilam ni....pantun pun dapat nombor 2 daerah.terus terang aku cakap...aku terkilan...terkilan sebab tak dapat ke pantun...aku dah berusaha ke pantun tapi di akhirnyer...
aku selalu kena perli dengan  cg2...buku cerita baca...buku kimia tak baca atau buku cerita baca,,,,buku add math tak baca....kalau aku tahu aku kena perli macam ni...mati hidup balik aku tak nak ke nilam.kdg2 aku harap sgt ada pertandingan pantun len...aku nak join tapi tu sume...mimpi jelah.....terkilan nyer aku...tuhan je yg tahu....hmmm...k r...aku chow sekejap gak...ada cite len lg ni....

0 comments: