? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 11, 2015

GAMBAR

Assalamualaikum semua.Seperti yang dijanjikan,aku nak masukkan gambar2 aku di kampung Telaga Nenas tu an...so...take a look ea....

so..inilah tempat pertama yang kami tuju sebaik sahaja menjejakkan kaki di kampung tu.Jeti baru...


aku tak susun gambar...sooorrryy.Ni gambar hari last,aku n orang budak kamung tu.kenapa posing camni?haaa...sebab budak tu nak lari..hahahaha


Ni pulak rakit(kot)masa ni air tengah pasang,so memang bestlah duduk atas tu.Bergoyang-goyang sampai aku pening.hahahaha.Nampak tak ada pakcik pakai baju biru kat hujung2 tu?.Dia telah berniat untuk menolak masuk aku ke dalam laut ketika aku pun join dia sekali atas rakit tu.ish3.BTW,dia abang sebenarnya...oh yeee...cantik kan laaauuuuttttt.....

Haaa...masa nampak bot2 ni sume,masa air tengah pasang,memang benda pertama yang kitorang cakap"e'eh...nak naik;seronoknya kaalu dapat naik...".masa air surut,kat sinilah aku cari kupang.



kawan-kawan aku,yang berbaju hijau kat depan n yang sorang pakai scarf pengakap kat belakang tu,bergambar ngan budak2 kampung...

tengok betul2 tau...jgn salah sangka yang pakai tudung hitam tu geng budak2 kampung tu ea...aku ngan dia sebaya je...



haaa...ni masa penyampaina hadiah@majlis penutup,budak yang pandang kamera ni kembar,perasan tak?

hmmm...last posing u olllssssss....yang baju biru tdung hitam tu izzah,orang yang bertanggungjawab menerap aku mnyetai pengakap kelana.yang tudung coklat tu mimi,baju hjau ni ayu(baru nak kenalkan..hehehe)n yang pkai scarf kat belakang tu shahira(pun sama baru nak kenalkan,aku tak cam sangatlah warna baju dia,,,hihi)



0 comments: