? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??3999 Grabs Today. 27135 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3514 Grabs Today. 26887 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 5, 2015

SEKIAN LAMAAA....

Assalamualaikum...korang...no time no write2..hahahahaha.Aku dah masuk UiTM Seri Iskandar dah laa ni...ambil diploma rekabentuk dalaman.Seriously...aq BUUUSSSYYYYY!!!macam2 nak cerita,pasal aq interview untuk ambil program ni,pasal aq belajar benda yang aq x sangka.Jangan sesekali menyangka kerja saya seperti Eric Leong ye tidak sama sekali.Korang boleh google je.Cari what is Interior Design...Then pasal seorang PAK CIK ANNOYING ni.MENCILAH!.aq memang anti....pasal kakak aq.Yes!my sister went to Australia last saturday you all.hahahaha.Sedihlah sebab dah tak de sape nak dibuat tempat bercerita,,tapi untuk masa depan dia juga..hmmmm~~~~~
k lah korang.Aq ada kerja,ni pun curik masa kejap...sayonara n daaaa

0 comments: